Maybelline Green Edition Mega Mousse Mascara
maskara za volumen
Nedostupnoili

Otkrijte revolucionarnu Maybelline Green Edition Mega Mousse Mascara u nijansi 002 Very Black, koja donosi nevjerojatan volumen i dramatičan efekt za vaše trepavice. Ova maskara je dio inovativne linije Green Edition, koja kombinira visok učinak s brigom za prirodu. Brend Maybelline, poznat po svojim revolucionarnim proizvodima u području dekorativne kozmetike, ponovno pomiče granice ljepote. Ova maskara je idealan izbor za žene koje žele postići upečatljiv izgled za posebne prilike, poput večernjih događanja ili važnih sastanaka.
Maskara Mega Mousse Mascara se ističe jedinstvenom teksturom koja obavija svaku trepavicu od korijena do vrhova, osiguravajući maksimalan volumen bez sljepljivanja. Zahvaljujući intenzivnoj crnoj nijansi Very Black, vaše oči odmah dobivaju dramatičan i privlačan izgled. Proizvod je dizajniran da traje cijeli dan bez razmazivanja, a istovremeno se lako uklanja. Ova maskara je savršen izbor za žene koje traže dugotrajan efekt i istovremeno žele njegovati svoje trepavice.
Ova maskara je prikladna za normalnu vrstu kože i idealna za žene koje žele postići izražajan volumen i dramatičan izgled svojih trepavica.
Nanesite maskaru od korijena do vrhova trepavica blagim potezima. Za postizanje maksimalnog volumena nanesite više slojeva. Izbjegavajte kontakt s očima i u slučaju iritacije prestanite koristiti.
| Parametar | Vrijednost |
|---|---|
| Portfelj | Dekorativna kozmetika |
| Za koga | za žene |
| Brend | Maybelline |
| Kolekcija | Green Edition |
| Vrsta proizvoda | Maskare |
| Veličina | 9 ml |
| Typ pokožky | Normalni |
| účinok | Isticanje, Pokrivenost |
| KATEGÓRIA | Oči |
Držite izvan dohvata djece., Koristite proizvod samo na način i za svrhu koju je odredio proizvođač.
L'Oréal S.A.
www.loreal.com
EAN: 30158320
Maybelline je kultna američka marka koja je nastala 1915. godine u Chicagu. Njezin osnivač Thomas Lyle Williams bio je inspiriran jednostavnim trikom svoje sestre Maybel, koja je isticala trepavice mješavinom vazelina i ugljena. Upravo iz te inspiracije nastao je prvi komercijalni proizvod za oči i naziv same marke, koji kombinira ime Maybel i riječ "vaseline". Od svojih početaka, Maybelline je doživjela brz uspon i postupno proširila svoj asortiman diljem svijeta. Važna prekretnica bila je ulazak na tržište s prvom maskarom u tubi, koja je promijenila način šminkanja žena širom svijeta.
Filozofija marke Maybelline temelji se na uvjerenju da ljepota treba biti dostupna svima, bez obzira na dob, boju kože ili stil. Marka stavlja naglasak na inovacije, trendove i stalni razvoj proizvoda koji odražavaju trenutne modne valove i potrebe modernih žena. U svojim kampanjama često surađuje s istaknutim osobama i influencerima, čime naglašava svoju otvorenost prema raznolikosti i individualnosti. Osim toga, posvećena je pitanjima održivosti i etike – proizvodi nisu testirani na životinjama, a marka nastoji koristiti napredne tehnologije i sigurne sastojke. Njena komunikacija je energična, svježa i inspirativna, što pokazuju kampanje s licima kao što su Gigi Hadid ili Adriana Lima.
Asortiman marke Maybelline uključuje široku paletu dekorativne kozmetike, među kojima su prvenstveno puderi, maskare, ruževi, puderi u prahu, korektori, olovke za oči i obrve te lakovi za nokte. Među kultne proizvode ubrajaju se, na primjer, kolekcija Fit Me! u području pudera, legendarne maskare Great Lash ili inovativna linija Super Stay Matte Ink u kategoriji ruževa. Redovito dolazi s limitiranim izdanjima i surađuje na posebnim kolekcijama s odabranim dizajnerima ili influencerima. Marka je idealan izbor za svakoga tko traži kvalitetnu i trendi dekorativnu kozmetiku po pristupačnoj cijeni, bilo da se radi o početnicima u šminkanju ili iskusnim ljubiteljima make-upa koji prate najnovije trendove.