Odredbe i uvjeti

  • Odredbe i uvjeti

opće odredbe

Ovi uvjeti vrijede za kupnju u internetskoj trgovini www.brasty.hr i dio su sklopljenog kupoprodajnog ugovora. Uvjetima se definiraju i preciziraju prava i obveze prodavatelja (dobavljača) i kupca (kupca, potrošača).
 
Operater internetske trgovine www.brasty.hr je trgovačko poduzeće BRASTY GROUP, s.r.o. sa sjedištem u Lípová 511/15, Prag 2, 120 00, IČ: 24276821, PDV broj: 24276821, upisano u trgovački registar koji se vodi pri Općinskom sudu u Pragu, odjel C, umetak 199911 za prodaju robe putem interneta trgovina koja se nalazi na internet adresi www .brasty.cz.
 
Svi ugovorni odnosi sklapaju se u skladu s pravnim poretkom Republike Češke. Ako je ugovorna strana potrošač, odnosi koji nisu uređeni uvjetima poslovanja uređeni su Građanskim zakonikom (br. 89/2012 Zb.) i Zakonom o zaštiti potrošača (br. 634/1992 Zb.). Ako je ugovorna strana poduzetnik, na odnose koji nisu uređeni uvjetima poslovanja primjenjuje se Trgovački zakon br. 513/1991 Zb., s izmjenama i dopunama.
 
 
OSOBA ODGOVORNA ZA RAD E-TRGOVINE:
Alena Masarova
GSM: +385 1 775 73 80
e-pošta: alena.masarova@brasty.cz
 
VAŽNI BROJEVI TELEFONA I KONTAKTI:
info linija (pon–pet, 9.00–17.00): +385 1 775 73 80
e-pošta: (pon–ned, bez prekida): info@brasty.hr
 
 
Adresa:
BRASTY GROUP, s.r.o.
Velikomoravska 479/19
  779 00 Olomouc
 
Dodatne važne kontakt podatke možete pronaći na stranici s kontaktima.
 

DEFINICIJE

POTROŠAČKI UGOVOR
– kupoprodajni ugovor, ugovor o djelu ili drugi ugovori prema Građanskom zakoniku, ako su ugovorne strane kupac s jedne strane i dobavljač s druge strane, ili prodavač.
 
PRODAVAČ (DOBAVLJAČ)
– je osoba koja prilikom sklapanja i ispunjenja ugovora djeluje u sklopu svoje poslovne ili druge poslovne djelatnosti. To je poduzetnik koji neposredno ili preko drugih poduzetnika isporučuje proizvode ili pruža usluge kupcu.
 
KUPAC (KUPAC)
– Zbog važeće zakonske regulative razlikujemo kupca koji je potrošač i kupca koji nije potrošač.
 

KUPUJUĆI POTROŠAČ: Je osoba koja prilikom sklapanja i ispunjenja ugovora ne djeluje u sklopu svoje poslovne ili druge poslovne djelatnosti. To je fizička ili pravna osoba koja kupuje proizvode ili koristi usluge u drugu svrhu osim poslovanja s tim proizvodima ili uslugama.

 
KUPAC KOJI NIJE POTROŠAČ: je osoba koja prilikom sklapanja i izvršavanja ugovora djeluje u okviru svoje poslovne ili druge poslovne djelatnosti i koja kupuje proizvode ili koristi usluge u svrhu poslovanja s tim proizvodima ili uslugama. Ovaj kupac se rukovodi odredbama i uvjetima u mjeri u kojoj su primjenjivi i komercijalnim kodeksom.

UVJETI I ODREDBE

– Ugovorni odnos između prodavatelja i kupca u ovom dokumentu. Kupac je suglasan s ovim uvjetima važećim u trenutku slanja narudžbe te ga obvezuju od trenutka sklapanja kupoprodajnog ugovora. Kupac ima priliku upoznati se s ovim uvjetima prije naručivanja te je o njima obaviješten dovoljno unaprijed. Slanjem narudžbe kupac potvrđuje da je upoznat s ovim uvjetima poslovanja te da se s njima slaže.
 

SKLAPANJE KUPOPRODAJNOG UGOVORA

– Svaka narudžba kupca smatra se obvezujućom. Prijedlog za sklapanje kupoprodajnog ugovora je postavljanje ponuđene robe od strane prodavatelja na web stranicu, kupoprodajni ugovor nastaje slanjem narudžbe od strane kupca i prihvaćanjem narudžbe od strane prodavatelja. Prodavatelj će kupcu odmah potvrditi ovaj pristanak informativnim e-mailom na navedenu e-mail adresu, ali ta potvrda ne utječe na sklapanje ugovora. Sklopljeni ugovor (uključujući dogovorenu cijenu s PDV-om) može se promijeniti ili otkazati samo na temelju dogovora strana ili na temelju pravnih razloga. Uvjet za valjanost elektroničke narudžbe je ispunjavanje svih propisanih podataka i zahtjeva u obrascu narudžbe.
 
– Kupac je suglasan koristiti sredstva komunikacije na daljinu prilikom sklapanja kupoprodajnog ugovora. Troškove koje kupac ima korištenjem sredstava komunikacije na daljinu u svezi sa sklapanjem kupoprodajnog ugovora (troškovi internetske veze, troškovi telefonskih razgovora) snosi sam kupac i ti se troškovi ne razlikuju od osnovnih stopa.
 
– Kupac je suglasan, u skladu s odredbama § 7. stavak 2. Zakona br. 480/2004 Coll., o određenim uslugama informacijskog društva i o izmjenama i dopunama određenih zakona (Zakon o određenim uslugama informacijskog društva), s izmjenama i dopunama, na slanje poslovne komunikacije od strane prodavatelja na elektroničku adresu ili telefonski broj kupca. Prodavatelj ispunjava svoju obvezu informiranja prema kupcu sukladno članku 13. GDPR uredbe vezano uz obradu osobnih podataka kupca u svrhu slanja poslovne komunikacije putem posebnog dokumenta.
 
Za potrebe kupoprodajnog ugovora važeća je ponuda robe s kupoprodajnom cijenom (s PDV-om) objavljena na serveru u trenutku slanja narudžbe od strane kupca.
Ugovor se sklapa na češkom jeziku, ako okolnosti na strani prodavatelja ili kupca to ne sprječavaju, ugovor se može sklopiti i na drugom jeziku razumljivom za strane.
Mjesto isporuke robe je adresa koje je kupac naveo u narudžbi.
Za potrebe obrade narudžbi i pružanja usluga uz privolu korisnika prikupljamo sljedeće osobne podatke:
 
Ime
prezime
adresa
e-pošta
Podatke prikupljamo sve dok korisnik ne zatraži njihovo brisanje.
 

ZAHTJEVI, JAMSTVO I ODUSTAJANJE OD UGOVORA

Sva roba koju nudimo i prodajemo pokrivena je jamstvom od 24 mjeseca. Jamstvo od 24 mjeseca ne pokriva trošenje i habanje uzrokovano normalnom uporabom i korištenjem proizvoda.
 
U skladu sa § 1829, stavak 1 Građanskog zakonika, kupac ima pravo odustati od kupoprodajnog ugovora u roku od 14 dana od preuzimanja robe, dok u slučaju da je predmet kupoprodajnog ugovora više vrsta robe ili isporuke više dijelova, ovaj rok teče od datuma primitka zadnje isporuke robe. Odustanak od kupoprodajnog ugovora mora se dostaviti prodavatelju u roku navedenom u prethodnoj rečenici. Preporučamo da robu pošaljete natrag na adresu poslovnice u neoštećenom stanju, po mogućnosti iu neoštećenoj ambalaži, uključujući sav pribor, o vlastitom trošku.
 
Uvjete jamstva, suprotnost kupoprodajnom ugovoru te sam postupak reklamacije i ostvarivanje prava iz odgovornosti za nedostatke možete pronaći u našem reklamacijskom postupku.
 
 

OTKAZ NARUDŽBE, ODUSTAJANJE OD UGOVORA

Ukoliko kupac odluči otkazati narudžbu, dužan je o tome odmah obavijestiti operatera trgovine (pisanim putem, e-mailom ili telefonom) - prije nego što roba bude otpremljena i poslana kupcu. Narudžba se tada besplatno poništava. Ukoliko je roba već poslana, potrošač snosi troškove povrata robe u slučaju odustajanja od kupoprodajnog ugovora.
 
Ako kupac odustane od kupoprodajnog ugovora, kupac snosi troškove povrata robe prodavatelju, čak i ako se roba zbog svoje prirode ne može vratiti uobičajenim poštanskim putem.
 
U skladu sa § 1829, stavak 1 Građanskog zakonika, kupac ima pravo odustati od kupoprodajnog ugovora u roku od 14 dana od preuzimanja robe, dok u slučaju da je predmet kupoprodajnog ugovora više vrsta robe ili isporuke više dijelova, ovaj rok teče od datuma primitka zadnje isporuke robe. Odustanak od kupoprodajnog ugovora mora se dostaviti prodavatelju, o njegovom trošku, na adresu poslovnice u roku navedenom u prethodnoj rečenici. Ako prodavatelj primi oštećenu robu, ima pravo od kupca zahtijevati naknadu štete.
 
U slučaju odustajanja od ugovora, prodavatelj će vratiti sredstva primljena od kupca u roku od 14 dana od dana odustajanja od kupoprodajnog ugovora od strane kupca, na isti način na koji ih je prodavatelj primio od kupca. Prodavatelj također ima pravo vratiti izvršenje koje je kupac dao prilikom vraćanja robe od strane kupca ili na drugi način, ako je kupac suglasan i ako nema dodatnih troškova za kupca. Ako kupac odustane od kupoprodajnog ugovora, prodavatelj nije dužan vratiti primljena sredstva kupcu prije nego što mu kupac vrati robu ili dokaže da je robu poslao prodavatelju. U slučaju odustajanja od kupoprodajnog ugovora od strane potrošača, potrošač ima pravo samo na povrat sredstava za naknadu za prijevoz u najnižem ponuđenom iznosu (ako je odabrao skuplji način prijevoza). U slučaju odustajanja od kupoprodajnog ugovora, kupac snosi troškove povrata robe.
 
Kupac ima pravo odustati od sklopljenog kupoprodajnog ugovora bez navođenja razloga i bez kazne. Pošiljci moraju biti priloženi svi dokumenti, uključujući i darove koje je kupac kupac dobio besplatno uz narudžbu, uključujući i račun, ili pak sklapanje ugovora mora biti na drugi način pouzdano dokazano. Vraćenu robu kupac šalje na adresu operatera. Prodavatelj će kupcu vratiti već plaćenu kupoprodajnu cijenu ili njezin dio (odgovara kupoprodajnoj cijeni plaćenoj za robu), na broj bankovnog računa koji je on dostavio ili na drugi način, temeljem međusobnog dogovora, najkasnije u roku od 14 dana od trenutak odustajanja od kupoprodajnog ugovora. Molimo Vas da nam popunjen obrazac za odustajanje pošaljete zajedno s vraćenom robom. Ovdje se može preuzeti kao PDF.
 
Prodavatelj ima pravo odbiti obradu narudžbe ukoliko količina naručene robe ne odgovara uobičajenoj količini robe namijenjene osobnoj potrošnji. Ako postoji spor oko toga kolika je uobičajena količina robe za normalnu osobnu potrošnju, uvijek je odlučujući stav prodavatelja. Kupnja robe u komercijalne svrhe izričito je zabranjena na maloprodajnoj web stranici www.brasty.hr. Prodavatelj zadržava pravo otkazivanja narudžbe prema § 1818, § 1820 do 1840 Zakona br. 89/2012 Coll., Građanski zakonik. Ukoliko dođe do ove situacije, prodavatelj će odmah kontaktirati kupca telefonom ili e-mailom radi dogovora o daljnjem postupku (zamjena naručene robe drugom ili otkazivanje narudžbe i sl.). Potrošač kupac ili samo potrošač je fizička osoba koja pri sklapanju i ispunjenju ugovora ne djeluje u okviru svoje poslovne ili druge poslovne djelatnosti ili u sklopu samostalnog obavljanja svog zanimanja. Kupac koji nije potrošač (u daljnjem tekstu: Kupac koji nije potrošač) je osoba koja prilikom sklapanja i izvršenja ugovora djeluje u sklopu svoje poslovne ili druge poslovne djelatnosti ili u sklopu samostalnog obavljanja profesije. Ovaj kupac se rukovodi poslovnim uvjetima u mjeri u kojoj se oni odnose na njega, kao i trgovačkim kodeksom.
 
 

OBRADA NARUDŽBE

Nakon slanja narudžbe, na vašu e-mail adresu bit će poslana automatska potvrda. Narudžbe robe s oznakom "na zalihi" zaprimljene do 14 sati obrađuju se u velikoj većini isti dan, najkasnije sljedeći radni dan.
 
Prema Zakonu o prijavi prodaje, prodavatelj je dužan kupcu izdati račun. Istodobno, dužan je zaprimljene prodaje prijaviti poreznoj upravi online (u slučaju tehničkog kvara najkasnije u roku od 48 sati).
 

INFORMACIJE O DOSTAVI I OPCIJAMA PLAĆANJA MOŽETE PRONAĆI OVDJE.

Cijene i valjanost ponude
Cijene su konačne, tj. sa PDV-om, odn sve druge poreze i pristojbe koje potrošač mora platiti da bi nabavio robu. Ispravan porezni dokument uvijek je dio isporuke. Ukoliko ste robu naručili, vrijedi cijena koju ste naručili, bez obzira na kasnije promjene. Prije narudžbe, kupac ima priliku upoznati se s činjenicom koliko dugo ponuda ili cijena ostaje važeća.
 
Na robu koja je označena kao akcija popust se ne može primijeniti!
 
Visina popusta, njihova valjanost i uvjeti korištenja uvijek su naznačeni uz odgovarajući proizvod, na poklon bonu ili putem drugog oglasa.
 
Troškove poštarine i pakiranja snosi kupac prema načinu koji je odabrao prilikom narudžbe robe. Ovi troškovi regulirani su cijenama navedenim na www.brasty.hr.
 
 

PRIGOVOR - SUKOB S KUPOPRODAJNIM UGOVOROM

U slučaju da artikal po preuzimanju od strane kupca nije u skladu s ugovorom o kupoprodaji (u daljnjem tekstu „nesukladnost s ugovorom o kupoprodaji“), kupac-potrošač ima pravo tražiti od prodavatelja da artikal vrati u stanje sukladno kupoprodajnom ugovoru, bez naknade i bez nepotrebnog odgađanja, prema zahtjevu kupca ili potrošača bilo zamjenom artikla ili popravkom istog. Međutim, ako takav postupak nije moguć, kupac potrošač može zahtijevati razuman popust na cijenu artikla ili kupac može odustati od ugovora.
 
No, to ne vrijedi ako je potrošač kupac prije preuzimanja stvari znao za proturječnost s ugovorom o kupoprodaji ili ako je sam prouzročio proturječnost s ugovorom o kupoprodaji. Nesukladnost s kupoprodajnim ugovorom koja se očituje u roku od šest mjeseci od dana preuzimanja stvari smatra se nesukladnošću koja postoji u trenutku preuzimanja, osim ako je to u suprotnosti s naravi stvari ili ako se dokaže suprotno.
 
Pod proturječju kupoprodajnom ugovoru podrazumijeva se osobito da stvar koja se prodaje nema onu kakvoću i uporabna svojstva koja su ugovorom propisana, opisana od strane prodavatelja, proizvođača ili njegovog zastupnika, ili se očekuju na temelju oglašavanja. koje su izvršili, ili kakvoće i korisnih svojstava uobičajenih za stvar ove vrste, da ne odgovara zahtjevima zakonskih propisa, ne odgovara količini, mjeri ili težini i ne odgovara namjeni kojoj prodavatelj navodi za uporabu artikla ili za koje se artikl obično koristi.
 
Fotografije proizvoda samo su ilustrativne prirode i ne predstavljaju obvezujući opis karakteristika proizvoda (npr. boja može neznatno odstupati zbog postavki boja na vašem ekranu).
 

GARANTNI ROK

Za svu robu dat je jamstveni rok od 24 mjeseca.
 
Jamstvo ne pokriva sljedeće slučajeve:
 
Roba je oštećena neadekvatnim ili nestručnim rukovanjem.
Robu su oštetili prirodni elementi.
Roba je oštećena normalnim habanjem.
Jamstveni rok počinje teći preuzimanjem robe od strane kupca, a može se dodatno produžiti za vrijeme u kojem je roba bila na jamstvenom popravku. Ako se roba zamijeni, počinje novo jamstvo od 24 mjeseca.
 

REKLAMACIJA I NJENA PRIMJENA

U slučaju da se kvar pojavi tijekom jamstvenog roka, kupac, ovisno o prirodi kvara, ima sljedeća prava prilikom ostvarivanja jamstvenog prava:
 
Ako se ne radi o bitnoj povredi kupoprodajnog ugovora: pravo na besplatno, pravilno i pravovremeno uklanjanje nedostatka; pravo na zamjenu robe s nedostatkom, ako to nije nerazmjerno s obzirom na prirodu nedostatka i ako takav postupak nije moguć; pravo na razuman popust na kupoprodajnu cijenu ili pravo na odustanak od kupoprodajnog ugovora.
Ako se radi o bitnom kršenju kupoprodajnog ugovora koji sprječava pravilno korištenje robe: pravo na zamjenu robe s nedostatkom ili pravo na odustanak od kupoprodajnog ugovora.
Ako se ne radi o bitnom kršenju kupoprodajnog ugovora, koje se događa u velikom broju ili opetovano i onemogućuje pravilnu uporabu robe: pravo na zamjenu neispravne robe ili odustanak od kupoprodajnog ugovora.
Ako se radi o bitnoj povredi kupoprodajnog ugovora koja ne onemogućuje pravilnu uporabu stvari i ako ne zahtijeva zamjenu stvari: pravo na razumni popust od kupoprodajne cijene ili odustajanje od kupoprodajnog ugovora.
Kupcu se savjetuje da isporučenu robu pregleda i bez nepotrebnog odgađanja obavijesti prodavatelja o svim uočenim nedostacima. Kupac može prijaviti valjanu reklamaciju na jedan od sljedećih načina:
 
Na e-mail adresu operatera: info@brasty.hr.
Poštom na adresu operatera (vidi dolje).
Telefonski na broj telefona:+385 1 775 73 80.
Ako kupac ulaže pravo na neispravnu izvedbu, druga strana će mu pismeno potvrditi kada je ostvario pravo, te način izvršenja popravka i njegovo trajanje. Prigovor se može smatrati riješenim tek u trenutku kada ova činjenica otrgovac izvješćuje potrošača, bez obzira da li je prigovor odbijen ili uvažen. Trgovac kontaktira potrošača koristeći e-mail adresu potrošača.
 
Prodavatelj mora o reklamaciji odlučiti odmah, au složenijim slučajevima u roku od 3 dana. Prigovor će biti obrađen najkasnije u roku od 30 dana od dana podnošenja prigovora, osim ako se prodavatelj i kupac drugačije ne dogovore. U slučaju nepoštivanja roka za rješavanje reklamacije, potrošač ima pravo zamijeniti robu ili odustati od ugovora.
 
Žalbeni protokol možete preuzeti ovdje (PDF).
 
U slučaju opravdanog prigovora, potrošač ima pravo na naknadu troškova povezanih s prigovorom. U slučaju neovlaštenog prigovora, prodavatelj je dužan izdati pisano obrazloženje za takvo odbijanje, a pritom potrošač nema pravo na naknadu svojih troškova vezanih uz rješavanje prigovora, a ujedno prodavatelj nema pravo na naknadu učinjenih troškova sa svoje strane.
 
 

DAROVI

Pokloni su robe koje se besplatno isporučuju uz ostalu kupljenu robu prodavatelja. Darovi se daju na temelju darovnog ugovora, pri čemu je prodavatelj darovatelj, a kupac primatelj. Na darove se mogu primijeniti samo prava iz darovnog ugovora te se na njih ne odnose odredbe Uvjeta o reklamaciji, odustajanju od ugovora, zamjeni robe i dr.
 
Prodavatelj zadržava pravo izmjene ponuđenih poklona prema trenutnoj dostupnosti i zalihama u odnosu na ponudu u internet trgovini.
 
Darovi se ne mogu smatrati odgovornim za nedostatke prema Uvjetima i odredbama.
 
 

PROGRAM PROVJEREN OD STRANE KUPACA

Vaše zadovoljstvo kupnjom utvrđujemo putem e-mail upitnika u sklopu programa Provjereno od kupaca u koji je uključena i naša e-trgovina. Šaljemo vam ih svaki put kada kod nas kupujete, ako u smislu § 7 stavak 3 Zakona br. 480/2004 Coll. o nekim uslugama informacijskog društva ne odbijate njihovo slanje. Osobne podatke obrađujemo u svrhu slanja upitnika u sklopu programa Provjereno od kupaca na temelju našeg legitimnog interesa koji se sastoji u utvrđivanju Vašeg zadovoljstva kupnjom koju ste kupili kod nas. Za slanje upitnika, ocjenu vaših povratnih informacija i analizu naše tržišne pozicije koristimo procesor koji je operater portala Heureka.cz; u te svrhe možemo proslijediti podatke o kupljenoj robi i Vašu e-mail adresu. Prilikom slanja upitnika e-poštom, Vaši osobni podaci se ne prosljeđuju trećoj strani za vlastite potrebe. U bilo kojem trenutku možete se usprotiviti slanju upitnika e-poštom u sklopu programa Provjeren kupac tako da odustanete od daljnjih upitnika putem poveznice u e-pošti s upitnikom. U slučaju vašeg prigovora, nećemo vam dalje slati upitnik.
 
 
 

NADLEŽNOST I VAŽEĆI ZAKON

Kupac koji je kupnjom robe pristao na uvjete poslovanja, obvezuje se sporove rješavati pred češkim sudom. Pod sporovima se podrazumijevaju: sva pitanja vezana uz prodaju, povrat robe, odbijanje reklamacije, cijene prikazane na web stranici u trenutku prodaje i sl.
 
U slučaju potrošačkog spora između prodavatelja i potrošača, potrošač ima pravo na izvansudsku nagodbu. Subjekt izvansudske nagodbe u skladu sa Zakonom br. 634/1992 Coll. o zaštiti potrošača je Češka trgovačka inspekcija.
 
Za izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova proizašlih iz kupoprodajnog ugovora nadležna je Češka trgovačka inspekcija, sa sjedištem na adresi Štěpánská 567/15, 120 00 Prag 2, ID broj: 000 20 869, internetska adresa: https:/ /adr.coi.cz/cs. Za rješavanje sporova između prodavatelja i kupca iz kupoprodajnog ugovora može se koristiti platforma za online rješavanje sporova na adresi http://ec.europa.eu/consumers/odr.
 
 

ZAVRŠNI ARANŽMAN

Ovi uvjeti vrijede od 16. travnja 2015. i uvijek vrijede u tekstu navedenom na web stranici operatera www.brasty.hr na dan slanja elektronske narudžbe od strane kupca. Slanjem elektroničke narudžbe kupac se slaže sa sadržajem i uvjetima trgovačkog sustava koji se vodi na web stranici www.brasty.hr, važećim na dan slanja narudžbe, uključujući dogovore o cijenama, te je suglasan sa slanjem poslovne komunikacije . Privolu za slanje reklamnih poruka možete povući u bilo kojem trenutku. Slanjem narudžbe kupac istovremeno potvrđuje da u slučaju odustajanja od ugovora, prema §1829 stavak 1 Građanskog zakonika, potrošač snosi troškove povezane s povratom robe.