L´Oréal Paris False Lash Superstar Mascara
maskara za volumen
Nedostupnoili

L´Oréal Paris False Lash Superstar Mascara je revolucionarna maskara koja pruža dramatičan volumen i dužinu vašim trepavicama. Ova dvostepena maskara iz kolekcije False Lash dizajnirana je kako bi postigla efekt umjetnih trepavica bez potrebe za njihovim nanošenjem. Prva faza sadrži podlogu koja podiže i priprema trepavice za nanošenje drugog sloja. Druga faza dodaje intenzivnu crnu boju i nevjerojatan volumen. L´Oréal Paris, poznat po svojoj inovativnoj kozmetici, donosi ovaj proizvod za žene koje žele istaknuti svoje oči i dati im neodoljiv izgled.
Ova maskara je idealna za večernje događaje kada želite da vaše oči budu u centru pažnje. Zahvaljujući posebnom sastavu i četkici koja savršeno odvaja trepavice, postići ćete efekt koji traje cijelu večer. False Lash Superstar Mascara je savršen izbor za žene koje traže spoj elegancije i izraženog make-upa.
Ova maskara je prikladna za normalan tip kože i namijenjena je ženama koje žele istaknuti svoje oči i dodati im volumen.
Prvo nanesite podlogu na čiste trepavice i pustite da se osuši. Zatim nanesite drugi sloj s intenzivnom crnom bojom kako biste postigli maksimalni volumen i dužinu.
| Parametar | Vrijednost |
|---|---|
| Portfelj | Dekorativna kozmetika |
| Za koga | za žene |
| Brend | L´Oréal Paris |
| Kolekcija | False Lash |
| Vrsta proizvoda | Maskare |
| Veličina | 13 ml |
| Typ pokožky | Normalni |
| účinok | Isticanje |
| KATEGÓRIA | Oči |
Držite izvan dohvata djece., Koristite proizvod samo na način i za svrhu koju je odredio proizvođač.
L'Oréal S.A.
www.loreal.com
EAN: 3600522833161
L'Oréal Paris je ikonična marka koja dolazi iz Francuske, osnovana 1909. godine od vizionara Eugènea Schuellera. Njegov inovativni duh i strast za znanošću stajali su iza prve sigurne boje za kosu, čime je započeo globalnu ekspanziju marke. Tijekom više od stoljeća postojanja, L'Oréal Paris se razvila među najznačajnije svjetske lidere u području ljepote, zahvaljujući pionirskim istraživanjima, stalnim inovacijama i naglasku na dostupnost profesionalne njege za svakoga. Ključni trenuci uključuju proširenje asortimana na dekorativnu kozmetiku, njegu kože i kose, te legendarni slogan "Jer ja to zaslužujem", koji je postao simbol samopouzdanja i snage.
Filozofija L'Oréal Paris temelji se na vrijednostima ljepote za sve, znanstvenog napretka i poštovanja raznolikosti. Marka se dugoročno angažira u području održivosti – fokusira se na korištenje ekoloških ambalaža, smanjenje potrošnje vode u proizvodnji i ne testira svoje proizvode na životinjama. Inspiraciju crpi iz pariške elegancije, aktualnih trendova i svakodnevnog života modernih žena i muškaraca. Istaknuta lica marke bile su svjetske ličnosti poput Eve Longorie, Helen Mirren ili Naomi Watts, koje utjelovljuju poruku samopouzdanja i ljepote u svakoj dobi. Komunikacija L'Oréal Paris je energična, inspirativna i podržava individualnost i pozitivan odnos prema ljepoti.
Asortiman marke L'Oréal Paris obuhvaća široku paletu proizvoda, od legendarnih boja za kosu, preko inovativne njege za kožu, make-upa do vrhunskih proizvoda za kosu. Najpopularnije kolekcije su, na primjer, Revitalift u području anti-age njege, Elseve za njegu kose ili ikonične linije make-upa True Match. Marka redovito donosi limitirane edicije i surađuje s vodećim vizažistima i influencerima, čime donosi inspiraciju i najnovije trendove u svakodnevnu njegu. Proizvodi L'Oréal Paris su idealni za sve koji traže pristupačnu, kvalitetnu i inovativnu njegu s dozom francuskog stila – od mladih istraživača do iskusnih ljubitelja ljepote.