Givenchy Pí
toaletna voda za muškarce
Nedostupnoili

Givenchy predstavlja svoj kultni toaletni vodu Pí, koja je pravi odraz elegancije i muške sofisticiranosti. Ovaj miris je dizajniran za muškarce koji cijene originalnost i žude za nečim posebnim. Pí kombinira inovativnu kompoziciju s drvenastom esencijom, donoseći jedinstveno iskustvo. Miris je idealan za poslovne sastanke ili večernja društvena događanja, gdje želite ostaviti trajan dojam.
Od prvog udisaja, Givenchy Pí vas uvlači u svijet kontrasta i sofisticiranosti. Gornje note su svježe i energične zahvaljujući kombinaciji ružmarina, mandarine i estragona, koje bude osjetila. Srednje note otkrivaju nježnu mješavinu đurđice, nerolija, muškata i anisa, što mirisu daje prepoznatljiv karakter. Bazne note čine duboki i bogati tonovi cedra, bademi, vanilije i benzoina, uz dodatak slatkoće bobica žutike i šećerne trske.
Ovaj miris iz kolekcije Pí je utjelovljenje originalnosti i hrabrosti. Namijenjen je modernom muškarcu koji cijeni tradiciju, ali se ne boji novih izazova. Givenchy je ovim parfemom stvorio nešto što nadilazi uobičajene granice i nudi duboko, nezaboravno iskustvo. S kapacitetom od 100 ml, idealan je izbor za one koji žele imati svoj omiljeni miris uvijek pri ruci.
Za postizanje maksimalnog učinka, nanesite toaletnu vodu Givenchy Pí na pulsne točke, kao što su zapešća, vrat ili iza ušiju. Ova područja emitiraju toplinu koja pomaže mirisu da se razvije i duže traje. Za intenzivnije iskustvo, pokušajte slojevito nanijeti miris s mlijekom za tijelo iz iste linije. Izbjegavajte trljanje zapešća jedno o drugo kako ne biste oštetili nježnu kompoziciju mirisa. Uvijek čuvajte parfem na hladnom i suhom mjestu kako bi zadržao svoju kvalitetu i intenzitet.
Glava estragon, mandarina, ružmarin
Srce anis, geranija, neroli, đurđevak
Baza bademi, benzoin, cedar, vanilija, zmaj bobica, šećerna trska
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.
LVMH Group
www.givenchybeauty.com
EAN: 3274870222566
Givenchy je kultni francuski brend koji od svog osnutka 1952. godine utjelovljuje eleganciju i sofisticiranost. Osnovao ga je vizionarski dizajner Hubert de Givenchy, čiji osjećaj za bezvremenski stil i preciznu izradu izaziva divljenje ne samo u modnom svijetu, već i među zvijezdama filmskog platna. Njegova suradnja s Audrey Hepburn postala je legendarna i zauvijek je utjecala na karakter brenda, koji je ubrzo stekao priznanje zahvaljujući inovativnom pristupu haute coutureu i svježem pristupu luksuzu. Osim mode, Givenchy se uskoro istaknuo i u području parfema i kozmetike, gdje od 50-ih godina postavlja trendove i inspirira generacije diljem svijeta.
Filozofija brenda Givenchy temelji se na harmoniji između tradicije i modernosti, gdje elegancija nije pretjerana, već prirodna i naglašena originalnim detaljima. Vrijednosti poput autentičnosti, kreativnosti i poštovanja prema zanatu vidljive su u svakom proizvodu – od mirisa do make-upa. Brend se ponosi visokom kvalitetom materijala i inovativnim formulama, često s naglaskom na održivost i etičke principe proizvodnje, na primjer, ne testira kozmetiku na životinjama. Inspiraciju crpi Givenchy iz umjetnosti, arhitekture i francuske kulture, a njegovi proizvodi redovito krase svjetske zvijezde, uključujući Cate Blanchett i Rooney Maru. Upečatljive kampanje i stilska prezentacija na društvenim mrežama naglašavaju jedinstveni potpis brenda i približavaju ga novim generacijama.
U asortimanu Givenchy ne nedostaju kultni parfemi, poput legendarne kolekcije L’Interdit, elegantnih muških mirisa Gentleman ili svježe linije Irresistible, koji su dostupni u različitim količinama prema individualnim preferencijama. Brend nudi i luksuzni make-up – od poznatih ruževa Le Rouge preko inovativnog make-upa Prisme Libre do ekskluzivnih proizvoda za njegu kože. Redovito predstavlja limitirana izdanja i surađuje s vodećim dizajnerima i influencerima, što donosi svježinu i originalnost u svijet ljepote. Givenchy je idealan izbor za one koji traže savršeni spoj francuskog šarma, luksuza i nekonvencionalnog stila – bilo u obliku kultnog mirisa ili stilskog dodatka u svakodnevnoj rutini.