Givenchy Insensé Ultramarine
toaletna voda za muškarce
Nedostupnoili

Givenchy donosi svježi dašak elegancije i muškosti s toaletnom vodom Insensé Ultramarine, namijenjenom onima koji traže više od običnog mirisa. Ovaj cvjetni miris utjelovljuje modernog muškarca koji cijeni jedinstvenu povezanost prirodnih sastojaka i luksuza. Insensé Ultramarine idealan je izbor za ljetne dane provedene uz more ili za opuštene večeri na plaži, kada se želite osjećati svježe i privlačno.
Miris otvara svoju kompoziciju svježim notama crnog ribiza, lubenice i bergamota, koje su nježno dopunjene zelenim dodirom galbanuma. Ova osvježavajuća kombinacija prelazi u srce mirisa, gdje se susreću cvjetni i biljni akordi. Karanfil, đurđevak i kadulja čine harmoničnu cvjetnu osnovu, dok metvica i madagaskarski vetiver dodaju mirisu dubinu i složenost. Perunika i kardamom donose nježne začinske note, koje daju mirisu jedinstvenu dinamiku.
Baza mirisa sastoji se od kombinacije vetivera, duhana i cedra, koji pružaju mirisu dugotrajan i muževan karakter. Givenchy Insensé Ultramarine nije samo miris, već i izjava o stilu i ukusu, koja ostavlja trajan dojam. Ovaj parfem je savršen izbor za muškarce koji žele izraziti svoju osobnost i karizmu kroz miris.
Nanijeti toaletnu vodu na čistu i suhu kožu, najbolje na mjesta gdje je krvotok najintenzivniji, kao što su zapešća, vrat ili iza ušnih resica. Na tim mjestima miris se postupno oslobađa i osigurava dugotrajan učinak. Za maksimalan učinak preporučujemo slojevito korištenje mirisa s drugim proizvodima iz kolekcije Insensé Ultramarine, kao što su gel za tuširanje ili dezodorans, što pojačava ukupni dojam i osigurava cjelodnevnu svježinu.
Glava bergamot, crni ribiz, galbanum, lubenica
Srce Madagaskarski vetiver, iris, kadulja, karanfil, kardamom, metvica, đurđevak
Baza cedar, duhan, vetiver
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.
LVMH Group
www.givenchybeauty.com
EAN: 3274870152559
Givenchy je kultni francuski brend koji od svog osnutka 1952. godine utjelovljuje eleganciju i sofisticiranost. Osnovao ga je vizionarski dizajner Hubert de Givenchy, čiji osjećaj za bezvremenski stil i preciznu izradu izaziva divljenje ne samo u modnom svijetu, već i među zvijezdama filmskog platna. Njegova suradnja s Audrey Hepburn postala je legendarna i zauvijek je utjecala na karakter brenda, koji je ubrzo stekao priznanje zahvaljujući inovativnom pristupu haute coutureu i svježem pristupu luksuzu. Osim mode, Givenchy se uskoro istaknuo i u području parfema i kozmetike, gdje od 50-ih godina postavlja trendove i inspirira generacije diljem svijeta.
Filozofija brenda Givenchy temelji se na harmoniji između tradicije i modernosti, gdje elegancija nije pretjerana, već prirodna i naglašena originalnim detaljima. Vrijednosti poput autentičnosti, kreativnosti i poštovanja prema zanatu vidljive su u svakom proizvodu – od mirisa do make-upa. Brend se ponosi visokom kvalitetom materijala i inovativnim formulama, često s naglaskom na održivost i etičke principe proizvodnje, na primjer, ne testira kozmetiku na životinjama. Inspiraciju crpi Givenchy iz umjetnosti, arhitekture i francuske kulture, a njegovi proizvodi redovito krase svjetske zvijezde, uključujući Cate Blanchett i Rooney Maru. Upečatljive kampanje i stilska prezentacija na društvenim mrežama naglašavaju jedinstveni potpis brenda i približavaju ga novim generacijama.
U asortimanu Givenchy ne nedostaju kultni parfemi, poput legendarne kolekcije L’Interdit, elegantnih muških mirisa Gentleman ili svježe linije Irresistible, koji su dostupni u različitim količinama prema individualnim preferencijama. Brend nudi i luksuzni make-up – od poznatih ruževa Le Rouge preko inovativnog make-upa Prisme Libre do ekskluzivnih proizvoda za njegu kože. Redovito predstavlja limitirana izdanja i surađuje s vodećim dizajnerima i influencerima, što donosi svježinu i originalnost u svijet ljepote. Givenchy je idealan izbor za one koji traže savršeni spoj francuskog šarma, luksuza i nekonvencionalnog stila – bilo u obliku kultnog mirisa ili stilskog dodatka u svakodnevnoj rutini.